АНЛАСЕР КАКО СУТЕН ЕЛЕМЕНТ НА МОТОРОТ НА ВОЗИЛОТО
Анласер, кој е познат и како стартер или електричен стартер, е електричен погон кој се користи за палење на моторот на возилото. Анласер користи електрична енергија од батеријата за да го запали моторот. Кога клучот е активиран на позицијата означена со „старт“, палењето се отклучува и моторот се вклучува. Запалувачот обично се наоѓа во близина на моторот и е поврзан со него преку макара или запчаник. Накратко, палењето е важен дел од возилото што овозможува моторот да стартува и возилото да се движи поради него и има алтернативно име на електричен стартер или стартер.
КОЛКУ Е ВАЖЕН АНЛАЗЕРОТ ЗА ПОСТУДЕНИОТ ПЕРИОД
Анласер е многу важен во зима, бидејќи студеното време може да влијае на неговата изведба. Во студени услови, внатрешното триење на маслото се зголемува, што може да предизвика отежнато палење на запалувачот да го стартува моторот. Исто така, студеното време може да влијае и на батеријата и да предизвика таа да не се полни доволно или да се исцеди побрзо од очекуваното, што дополнително може да предизвика стартерот да не може да го запали моторот. Накратко, стартерот е од суштинско значење во зима, бидејќи овозможува моторот да стартува во ладни услови и возилото да се движи. Се препорачува аналасерот да се проверува и одржува редовно, особено во зима, за да се осигура дека работи правилно.
ОПТИМАЛЕН ЖИВОТ НА АНЛАСЕРОТ
Оптималниот животен век на аналасер варира од производител до производител и модел до модел, но во просек трае од 5 до 10 години. Сепак, животниот век на ласерот зависи и од квалитетот и степенот на употреба, како и од редовното одржување и замена на потрошните делови. Ако аналасерот редовно се одржува и се заменуваат потрошни делови како што се ременот, лежиштата и копчето за контакт, животниот век на аналасерот може да се продолжи. Накратко, аналасерот може да трае од 5 до 10 години или повеќе ако редовно се одржува.
КОГА Е ВРЕМЕ ЗА ПРОВЕРУВАЊЕ НА СВОЈСТВОТО НА АНЛАСЕРОТ
Постојат неколку симптоми кои може да укажуваат на тоа дека ласерот треба да се провери или замени. Еден од најчестите е тешко палење на моторот. Ако моторот е тешко да се запали или ако стартерот често се користи за палење на моторот, ова може да укажува на проблем со стартерот. Следниот проблем што може да се појави е малата моќност. Ова значи дека ако запалувачот не го вклучува моторот со целосна моќност, тоа може да биде знак дека е оштетен или истрошен. Она што можеме да го забележиме и како оние кои не се запознаени со работата на ласерот, е проблемот со бучната работа на моторот. Ако има бучни звуци од стартерот кога ќе се запали моторот, тоа може да биде знак дека лежиштата се оштетени. Еден од симптомите на неисправен запалувач е дека запалувачот се прегрее, ова може да биде знак дека намотките се оштетени или истрошени.
Исто така, ако забележиме чести дефекти на ласерот, тоа е знак дека го надминал корисниот век и се истрошил, па мораме да го замениме.
БЕЗ КОИ АВТОДЕЛОВИ НЕ МОЖАТ ДА РАБОТАТ АНЛАСЕРОТ?
Аналасерот е составен од неколку клучни делови кои се неопходни за негово нормално функционирање, како што се лежиштата кои се потребни за непречено и тивко ротирање на роторот на аналасерот.
Потоа роторот кој е дел од аналасерот што се врти и го придвижува моторот.
Во нашата понуда во подгрупата на ласери, можете да најдете широк спектар на делови за возила како што се: Статор анласер, Бендекс анласер, Преносник анласер, Автомат анласер, Носач четкици анласер, Семеринг анласер, Четкици анласер и многу други,
Ако некој од овие делови не функционира или не функционира, палењето нема да може да го запали моторот, што резултира со тоа што возилото не може да се запали. Накратко, сите делови на аналасерот се од суштинско значење за неговото нормално функционирање.
Додај коментар
Tvoj komentar će biti pregledan prije objave.